2015. május 31., vasárnap

100 happy days 21-40

100happydays kihívás, második felvonás avagy a következő 20 nap képei :)


A 21. napon két csomagom is megjött, amiket az aliexpressről rendeltem. Ráadásul munka után még Bettivel is elmentem a plázába ezt-azt venni, többek között ezt a napszemcsit is ott szereztem :)

Day 21
Másnap a múltkori posztban is emlegetett Évimmel találkoztam. A Grillbárba ültünk be, volt ott minden: süti, pizza, Mojito-s Bomba :D Szóval csupa-csupa kalóriamentes finomság :)

Day 22

Jajj már megint kaja, de ezúttal nem én ettem. Ezt a páromnak készítettem és baromi jó lett. De tényleg, nagyon büszke voltam magamra :D 

Azt ne kérdezzétek milyen étel, mert full improvizáció volt, de a csípős kínai konyha irányába indultam ;-)
Day 23

Anyuékkal lementünk a Duna-partra horgászni. Én azt nem nagyon élvezem, de a bográcsozásban és a fűben fetrengős olvasgatásban a szabad levegőn mindig benne vagyok.

Day 24
A lustizós, csipszezős, sorozatnézős, fetrengős délutánokat nagyon szeretem, főleg ha a párom is velem tart :)
Day 25
Találtam a neten egy habkönnyű túrós süti receptet és volt is hozzá minden itthon. Sajnos valamit elronthattam mert az enyém nem nevezhető habkönnyűnek. Az íze viszont finom volt.  Meggyes banános turmixot készítettem hozzá :)
Day 26
Másnap ismét csomagot kaptam, így mehettem a postára. Mivel ilyen kép volt már a kihívásban ezért inkább ezt a városkánk fő útján található hőmérős órát fényképeztem le. Tény, hogy nagyon szép, napos idő volt, de ennyire azért nem volt meleg ;-)
Day 27
A párom nagyon szereti az Oggy és a svábbogarak című mesét, egy hosszú nap után tökéletes agyzsibbasztó elalvás előtt. Ő nézni szereti, én elaludni szeretek rá. Néha azért félszemmel én is nézegetem ;-)
Day 28
Alig fél éve költöztem el otthonról, de már el is felejtettem mennyi akácfa van a régi házunk körül. Mikor anyut meglátogattam szinte mellbevágott az akác illat, ahogy kiszálltam a kocsiból. Imádom :)
Day 29
Hétvégére egy mini osztálytalálkozót szervezett az egyik általános iskolai osztálytársam. Pénteken mentem el bevásárolni hozzá és nagyon megörültem, amikor a szomszéd városban sikerült találnom Zubrowkát. Ritkán iszom alkoholt, de olyankor zubrowka-alma "koktél" a befutó nálam :)
Day 30
Az előbb emlegetett buli elég zártkörűre sikerült. A hangulat ettől függetlenül nagyon jó volt, én szuperül éreztem magam. Egy hétvégi kis telken voltunk és átugrottunk kicsit "füvezni" a szomszéd kecskéihez is. 
Day 31
Az idei év első görögdinnyéjét anyukámtól kaptuk. Én még nem vettem volna ilyen korán, mert utálom, ha a dinnye víz ízű (mondjuk azt is ha már kásás), de ez meglepően édes volt. Köszi anyu :D
Day 32

A Tescoban nem tudtam otthagyni ezt az orgona illatú gyertyát. 2-300 ft körül mozgott az ára és igazi orgona illata van. Nem bántam meg, hogy velem jött :)

  
Day 33
Ezt a kis szegfűbokrot mindig megcsodáltam a házunk előtt. Amikor az összes virág egyszerre nyílott rajta már a parkolóból éreztem az illatukat. Fincsi :)

Day 34
A csajokkal csaptunk egy csajos délutánt a hét közepén. Az Agorába mentünk és valami eszméletlen finomat ettünk. Meg persze jót beszélgettünk és jó pár házi limonádé is lecsúszott. Én bodzás-mentásat ittam ^^
Day 35
Hát ez a kép lehet, hogy fura lesz itt. De 3 napon keresztül nem volt itthon melegvizünk, ezen a napon viszont visszatért :D
Mivel csak zuhanyzónk van, így a kádba melegítgetős vizes megoldás nem játszott. Maradt a hideg vizes villámzuhany. Imádom a meleg vizet, nyáron is forró vízzel szoktam zuhanyozni, szóval ez a 3 nap igazi kitolás volt velem szemben >:(

Day 36
Megérkezett az Avonból rendelt pár apróságom. A tusfürdő a páromé lett, a többi dolog az enyém. Az a vaníliás kézkrém valami isteni illatú ^^
 
Day 37
Jó ez a kép nem sikerült olyan frankón, de amit ábrázol az nagyon finom volt :D
 
Day 38
Apósék vettek egy pingpong asztalt, ami annyira szuper. Kb 15 éve nem pingpongoztam, de most nagyon jó volt kicsit ütögetni :)

Day 39
   Végül, de nem utolsó sorban mutatom, mit nasiztam a 40. napon. Földieper dédikém kertjéből :)
Day 40
Ennyi lett volna a második 20 nap. Az előzőekhez képest kevesebb evéssel kapcsolatos képet posztoltam. Jó érzés visszanézni, mennyi minden történt az elmúlt napokban.

Az első 20 napomat itt tudjátok megnézni: 1-20
Illetve Instagramon is követhetitek hogyan haladok a kihívással, p.barbi néven keressetek rám ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...