2015. május 23., szombat

GoT NAC - House Greyjoy

Hamarosan a végéhez ér a Trónok Harcás kihívás, a mai már az utolsó előtti család. Név szerint a Greyjoy-ház. 

Bár a sorozatban eddig főleg Theont ismerhettük meg, a könyvből azért a többiekről is van már kialakul véleményem. Nem akarok spoilerezni, ezért csak annyit mondok, hogy a kedvenc szereplőim egyike sem ebből a családból került ki.


Ismét a ház címerét vettem alapul a manikűr készítésekor, ami fekete alapon arany színű krakent ábrázol. A fekete-arany kombó mindig is tetszett, ezért én is megtartottam :)



Bár krakenes nyomdalemezem nincs, azért mégis találtam a Moyou egyik Sailor lemezén (04) valami csápszerű motívumot. Innentől pedig nem volt kérdés, hogy milyen manikűrt fogok készíteni :)


A fekete Crystal Nails lakkból 2 réteget vittem fel. Szerencsére gyorsan szárad és hamar rátérhettem a következő lépésre, amihez a Moyra arany színű Metal Effect lakkját vettem elő. Mondtam már, hogy mennyire imádom ezt a kollekciót?? Isteni velük nyomdázni :)


Nézzétek meg a többiek munkáit is!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, imádom a fekete manikat, elegánsak, csak hát munkába nem mindig praktikus.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó, tényleg krákenes. :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett! Tetszik, hogy csak vagy alul vagy felül van a minta. :) Olyan mintha polip karok lennének. :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...