2015. május 4., hétfő

May the 4th be with you #2015

Május negyedike a nemzetközi Star Wars nap, amit már tavaly is alkalomhoz illő manikűrrel "ünnepeltem". Ez idén sem lehet másképp ;-)

Most csak egy gyors matricás manikűrt dobtam fel, ami kicsit DIY bejegyzés is, ugyanis a Tesco Star Warsos Angry Birds-ös pontgyűjtő matricáit hasznosítottam újra :)


Túl sokat nem is tudok mondani a manikűrről. Az alap egy ezüst csillámokat tartalmazó fekete Lora lakk, amit kb egy éve vettem. Nagyon sűrű, nehéz vele lakkozni de egy rétegben is tökéletes fedést biztosít.

Eredetileg rendes galaxy manikűrt akartam festeni, de a matricák elég nagyok és túl sokat kitakartak volna belőle, ezért döntöttem az egyszerűbb megoldás mellett és használtam ezt a csillagos égboltot idéző lakkot.

A matricákat manikűrollóval körbevágtam és a még egyhén nedves lakkba nyomtam/ragasztottam. Így nem emelkednek ki a köröm síkjából.


Ti készültetek külön a mai napra??? Ugye nem én vagyok az egyetlen Star Wars rajongó körömlakkmániás lány?? :D

Az Erő legyen veletek!

3 megjegyzés:

  1. :D Micsoda jó ötlet, gondoltam, hogy matrica, de hogy teszkós, arra nem! Nekünk is van két ilyen plüssmadarunk és láttam az összes részt a Star Warsból, mivel mindenki más rajongó, nekem is kellett nézni. Még legónk is van Star Warsos. Szuper mani :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...