2015. december 30., szerda

31DC2015 - Day 31 honor nails you love

Az utolsó pillanatokban de csak sikerült még 2015-ben a végére érnem a 31 napos kihívásnak :)

A végső feladat egy általunk kedvelt manikűr újraalkotása volt. Én Bellától választottam :)


Kicsit mini manikűrvadászos feeling volt miközben keresgéltem. Nagyon élveztem :)

Bella manikűrje, amit a 30. napra készített így néz ki :

Én változtattama színeken és lila helyett alapnak egy Debby lakkot választottam. Nálam a kövecskék is elmaradtak végül.

a használt lakkok

Szerettem ezt a kihívást, de örülök, hogy a végére értem :)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! Te aztán kitartó vagy ezzel a kihívással :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hú hát már nagyon örülök, hogy a végére értem :)
      jövőre egy 52 heteset is el akarok kezdeni...de még elszom rá egyet

      Törlés
  2. A kis képet látva éppen megjegyeztem magamban, hogy "Jé, ezt a manit én is elkészítettem már!" Aztán megláttam a nevem... Hát el sem hiszed, mekkora megtiszteltetés! Köszönöm szépen! ♥ Nekem nagyon tetszik a végeredmény! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...