2015. december 30., szerda

52 hetes kihívás - 2016

Tavaly Noéminél láttam, hogy egy 52 hetes kihívást csinálgat szorgalmasan. Év közben már nem akartam belevágni, ezért úgy döntöttem, hogy én majd csak 2016-ban fogok nekifutni a dolognak :)

Keresgéltem a neten ilyen kihívásokat, de végül egy saját mixet állítottam össze magamnak.


Igyekeztem az adott időszakhoz, ünnepekhez alakítani az egyes feladatokat, ha van kedvetek tartsatok velem, akár csak 1-1 hétre, akár hosszabb időszakra becsatlakozva :)

A témák a következők lesznek:

1.            Make it Sparkle!
2.            French Tip
3.            Ombre
4.            Newspaper
5.            Half moon
6.            VAlentine’s Day
7.            Corset
8.            Vintage
9.            Polka dots
10.          Spring
11.          Flag
12.          Easter
13.          Striped
14.          Skittle
15.          Dotticure
16.          Earth Day
17.          Cartoon
18.          Floral
19.          Bows
20.          Fruits
21.          Splatter
22.          Cocktail
23.          Ruffian
24.          Rainbow
25.          NeoN
26.          Beach
27.          Gradient
28.          Under the Sea
29.          Water Marble
30.          Crackle
31.          Needle Marble
32.          Galaxy
33.          Glitter
34.          Cupcake
35.          Back to School
36.          Tape
37.          Animal print
38.          Metallic
39.          Dry marble
40.          Plaid
41.          Patchwork
42.          Breast Cancer Awareness
43.          Spooky Nails
44.          Halloween
45.          Tribal
46.          Movember
47.          Tutorial
48.          Glitter Sandwich
49.          Santa’s workshop
50.          Snowflake
51.          Christmas
52.          New Year’s Eve

2 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz témák! Hajrá! Sok sikert és kitartást hozzá! :) Én két éven keresztül is készítettem ilyet, úgyhogy tudom, mennyire nehéz feladat tartani a tempót, még ha elsőre nem is tűnik annak. :D

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Későn találtam rá a blogodra és a bejegyzésre sajnos, pedig nagyon jó kis blog! :)
    Így év közben is ha lehet még, szívesen csatlakoznék. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...