2016. március 20., vasárnap

52WNAC - Flag

Amikor erre a hétre a zászlót választottam témául arra számítottam, hogy március 15. miatt majd biztos lesz kedvem valami nagyon piros-fehér-zöldet pingálni a körmeimre... persze nem így alakult, ezért az 52 hetes kihívás eheti fordulóját nagyon minimáldizájnnal oldottam meg: 


Az alap egy Astor lakk (Quick'n GO 375) két rétegben. 

Erre pöttyöztem piros (Rimmel 60sec 430), fehér (Lora) és zöld (Essence color&go 170) lakkokkal. A középső ujjamra szintén a Rimmelből került, ha jól emlékszem 3 réteg


3 hónappal ezelőtt egyáltalán nem ilyen manikűr lebegett a szemeim előtt, amikor a zászlók mellett dönöttem, de végülis nem bánom, hogy így alakult. Legalább egyedi lett :D

1 megjegyzés:

  1. Hű de jóóó, kár, hogy nem márc. 15-én láttam ezt a manit, hamar megcsináltam volna magamnak!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...