2016. március 6., vasárnap

52WNAC2016 - Polka dots

Erre a hétre a pöttyös körmök következtek. Mostanában inkább a szolidabb manikűröket részesítem előnyben a hétköznapokon, ezért ez is egy viszonylag egyszerű megoldás lett.


Alapnak az Essence 13-as forgive me lakkját használtam két rétegben. Erre pöttyöztem egy régi Rose Nail lakkommal. 

A Rose Nail igazi selyemcukorkás, "retrós" lakk. Önmagában nem is használom, inkább csak nailart részeként, mint ahogy most is. Ezt az effektet minden körmöm nem tudom elviselni magamon, de így 1-1 körmön, hozzá passzoló díszítéssel már több napja hordom :)



3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, nőies manikűr lett! :)

    VálaszTörlés
  2. Annyira szép lett! Nekem is kell valami hasonlót csinálnom! *.*

    VálaszTörlés
  3. Aranyos! Hasonlóan érzek én is, sokszor kenek fel rózsaszínt, kellenek a tavaszi színek!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...