2016. március 14., hétfő

52WNAC - Spring

Egy nap csúszással, de itt is van a múlt heti "Tavasz" témára készült manikűröm. Picit el megcsúsztam ezzel-azzal, de igyekszem behozni a lemaradásomat ;-)


A tavaszról nekem a rügyfakadás ugrott be először és ezúttal egy klasszikus témához nyúltam, virágzó cseresznyefákat próbáltam a körmeimre festeni.


A színátmenetes hátteret két Essence lakk kombinálásával készítettem el:

Essence the gel  37 serendipity - Essence show your feet 29 mint&cream
Az átmenet fölé húztam egy gyorsszárító fedőlakkot és erre rajzoltam fel fekete zselés tollal az ágakat.

A virágokhoz a Rimmel Portobello Pink lakkját használtam, persze sikeresen lemaradt a csoportképről szegény :D

Száradást követően még apró fekete bibéket/porzókat(?) is rajzoltam a szirmok közé, végül az egészet egy újabb réteg fedőlakkal fixáltam :)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, szeretem a cseresznyevirágos manikat!

    VálaszTörlés
  2. Imádom! :)
    Ráadásul most esett le számomra, hogy a múltkori cserkóvirágos manim virágai közepébe elfelejtettem porzókat festeni! :D
    Éreztem, hogy valami hiányzott az összképből, de nem bírtam rájönni, mi az! :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon sikeres a tavaszi manikűröd. Én nekem nagyontetszik.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...