2016. március 22., kedd

NOTD: Double stamped

Tudom, hogy mostanában kicsit megritkultak a bejegyzések és azok is főleg a kihívásokra koncentrálnak, pedig hétköznapibb, kötetlen manikűröket is készítgetek időről időre.

Tavaly ilyenkor kb naponta/két naponta átfestettem a körmeimet. Mára ez azért már mérséklődött és egy hetet kihúzok általában 2 féle manikűrrel. Ezt a hetet például ezzel indítottam:


Színeiben inkább már a nyarat idézi, de ez igazából sohasem akadályozott abban, hogy "évszakidegen" árnyalatokat kenjek fel, ha úgy hozza a kedvem :P


Az alap az Essence show your feet 29-es mint & cream lakkja, amit a kiárusításakor vettem meg 2-300 forintért. Ezt a szép mentás árnyalatot kombináltam arannyal (Moyra metal effect Nr305) és fehérrel (Lora).

A díszítéshez pedig egy egyszerű, de annál mutatósabb módszert a dupla nyomdázást választottam. A minta a Pet'la Summerics lemezről van ;-)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek ezek a színek együtt, szép mani! Most szabin vagyok, naponta lakkozok, de ha megint munka lesz, nekem is csak heti 2, max. 3 mani jut, ez van.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...