2013. július 20., szombat

A kezdet..

Hol is kezdjem?

Barbi vagyok 25 éves, tatabányai lány. Gyerekkorom óta mindig gyengék voltak a körmeim. Papír vékonyságúak és hajlékonyak. Törni soha nem tört még le körmöm, nem is tudom milyen az... ellenben rendszeresen beszakadt, amint egy pici szabadszél nőtt rá... Szedtem különböző "szépségvitaminokat"  és kipróbáltam jó pár körömerősítőt is. Sajnos nem sok sikerrel. 
Ezt a helyzetet untam meg 17-18 éves koromban. Ekkor rakattam fel először műkörmöket. Tip+zselé kombinációjával kezdtem, majd később az épített körmökre váltottam. 1-2 évente hol volt műkörmöm (pár évig), hol nem. Most ott tartok, hogy ismét ráuntam és szeretnék végleg elszakadni a műkörmök világától. Ráadásul az amúgy is pocsék körmeimet - ha lehetséges - még jobban tönkre tette ez a sok éves huzavona...
Hát ez lesz a kiinduló pont, de innen szép nyerni :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...