2013. július 20., szombat

Gyúrjunk körömre! :)

Először is mutatok egy képet a kiinduló pontról. 
Már 2 hete nincs műkörmöm, egy picit tudtam növeszteni a körmeimet alattuk is, de azóta sem vágtam le belőlük. Vágni nem is fogom eztán se, de erre még visszatérek :)

A körmeim hossza nem egyforma. Sikerült a jobb kezem középső ujjáról leszakítani. Ezt most nézzétek el nekem. A többit igyekszem hozzá igazítani, de ez a kép még az előtte állapotot mutatja. Tehát a körmeim most ilyenek:

Elég jól látszik, hogy annyira el vannak vékonyodva, hogy a szabadszél nem is fehér, hanem kicsit áttetsző :-/

Amióta műkörömtelenítettem magam nagyobb hangsúlyt fektetek a körmeimre mint eddig. Pontokba szedtem, hogy mit hogyan/mivel csinálok:

1. Erősítés
Sok jót olvastam a kremmania.hu-n az "Essence Studio Nails Ultra Strong" körömerősítőjéről. Sajnos a legközelebbi DM-ben nem kapható ez a fajta lakk, ezért szintén ebből a márkából a "Pro white hardener"-t választottam. Elvileg ez is erősíti a körmöket, ráadásul fehérítő hatása is van. 
Két hete használom, különösebb változást nem vettem észre a körmeimen. Napfényben enyhe lilás árnyalatot ad a körmöknek.

Úgy gondolom, nem csak kívülről lehet/kell erősíteni a körmöket. Én a legegyszerűbb megoldásként úgy döntöttem, hogy beszedem a maradék fél doboz sörélesztő tablettámat, aminek a szedését pár hónapja abbahagytam...
Ez jót tesz a hajnak és a bőrnek. Szerintem a körömnek sem árt. Ha elfogyott keresek valami ütősebbet, de amíg ez tart nem akartam újabb táblálékkiegészítő termékre beruházni. Amúgy sem szeretek sok féle bogyót szedni :)

2. Ápolás
A DM-ben vettem a köröm és a körömágy ápolására szolgáló olajat:
 A leírás szerint intenzíven ápol és elősegíti a köröm növekedését... ez bizony rámférne :) Applikátoros, könnyű felvinni és az illata is jó :)

Ezen kívül vettem egy kis tubus kéz és köröm balzsamot. Ez a táskámban van, így  bármikor elő tudom kapni, ha szükségesnek érzem. Elsősorban a körömágyamra viszem fel a krémet, hagyom picit "hatni" majd az egészet bemasszírozom a kezembe. A beszívódása lehetne gyorsabb, de pici, olcsó, hidratál és kellemes az illata. Így ezt elnézem neki :)

3. Formázás
Megoszlanak a vélemények arról, hogy mi a legmegfelelőbb eszköz a körmök kurtítására és formázásra. Én eddig többnyire körömcsipeszt és kisollót használtam erre. Úgy döntöttem, hogy gyökeresen változtatok a körmeimmel kapcsolatos szokásaimon, ezért a vágóeszközökkel felhagytam és beszereztem egy üveg körömreszelőt. Erről elég jó véleményeket olvastam. Állítólag az üvegből készült reszelőtől nem törik és nem szakad be a köröm. Úgy legyen.
(1199 Ft - DM)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...