2013. július 22., hétfő

Új remény

Először is leszögezném, hogy nem tervezek mindennap bejegyzést írni. Inkább a heti rendszeresség lesz a célom, de tegnap megtaláltam és elkezdtem használni a hőn áhított körömerősítő lakkot :) Így ennek mindenképp szentelek egy rövid bejegyzést

Íme a Szent Grálom:
A Rossmanban sikerült végül megvennem 649 forintos áron. Még csak tegnap óta van fenn a körmömön, de máris mintha erősebb lenne. Ezt hívják placebo hatásnak vagy tényleg ennyire jó ez? :D

Örülök, hogy meg tudtam venni végre, de kicsit ijesztő is a dolog. Az utasítás szerint 2 napig kell a körmön hagyni, majd egy nap pihentetés kell. És ez váltakozik maximum 3 hétig. Ennyi idő egy kúra. 
A figyelmeztetést nem volt egyszerű megtalálni az üvegen, de nem hagytam, hogy kicselezzen:
Azt nem írják, milyen veszélyekkel jár, ha tovább vagy nem rendeltetésszerűen használom, de jó kislány leszek és betartom a szabályokat :) 
Mellesleg az sem derült ki számomra, hogy mennyi időnek kell eltelnie a következő kúra előtt. Ha tudja valaki a választ, legyen szíves írja meg :)



Ti próbáltátok már ezt a terméket? Vagy tudtok esetleg még ennél is jobbat ajánlani nekem? :)

És ha már új remény lett a bejegyzés címe, itt a trailere azon filmek egyikének, amit (ciki vagy sem) a mai napig nem tudok megunni:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...