2013. július 21., vasárnap

A lakk eltávolítása

Egyelőre a körmeim megerősítése a cél, de a körömerősítő lakk is képes foltokban felpattanni, a kopásról nem is beszélve, tehát időnként ezt is el kell távolítanom. A régi körömlakklemosómnak (Charlotte) kb a negyede még az üvegben van, de ebből is beszereztem egy újat. Sajnos itt ért az első csalódás :(

(a régi lemosóm)
A tájékoztató szerint ez egy acetonmentes, biotinnal és argánolajjal dúsított lemosó TÖREDEZETT KÖRMÖKRE. Szóval kíméletes és talán picit még ápol is. Gondoltam én naívan.
(és az új)
Már örülök, hogy csak ezt a kis kiszerelést vettem meg belőle próba-cseresznye alapon...
A körömlakkot nehezen hozza le, így sokat használok belőle. Ez akár a kíméletességére is utalhatna...DE 2-3 használat után azt vettem észre, hogy a lemosós vattakorongot fogó ujjaimon vékony hártyában hámlik a bőr. Elég fura jelenség volt, amit nem tudtok másnak tulajdonítani csak a lemosónak. Ezek után nem tudom mennyire ártok a használatával a körmeimnek :(

Ti milyen lemosót használtok? Melyik a legkíméletesebb?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...