2015. január 2., péntek

Csomagocska

Az idei első csomagjaim igazából még tavaly érkeztek, de csak ma kaptam kézhez mindkettőt. Hosszú történet, a lényeg, hogy végre nálam van a két boríték :) 

Nem is tudom, melyiket vártam jobban ^^


Különböző webshopok küldeményeiről van szó. Nagyjából 4-6 hét alatt értek ide a rendelés feladásától számítva.

A kisebbik boríték két darab Born Pretty Store-os nyomdalemezt rejtett. Ezeket még december elején rendeltem az összegyűlt pontjaimból.
A lemezek szám szerint a BP-01, amit az ünnepek előtt azt hiszem nagyon sokan megrendeltünk és a BP-22. Ezt főleg a pillangók és a bal felső motívum miatt választottam.

Azóta újabb lemezekkel gazdagodott a BPS kínálata. Ezek az új generációs nyomdalemezek eddig beváltak nekem, úgyhogy már ki is néztem magamnak párat közülük a következő rendelésemhez (ami sajnos nem mostanában lesz :( ):
LINK
LINK
LINK
LINK
LINK
LINK
A másik boríték kevésbé izgalmas, de szintén nagyon várt tartalma pedig 200 db swatch pálcika az aliexpress-ről. Erről az oldalról most rendeltem először. Illetve nem is én, hanem egy kedves ismerősöm bonyolította az egészet, aki már rutinos vásárló itt.

A lényeg, hogy november 20-án adtuk le a rendelést és a héten érkezett meg a csomag. 

50 darabos packokat lehetett vásárolni, én négyet vettem belőlük. Persze csak később számoltam meg a körömlakkjaimat és jöttem rá, hogy kevés lesz :)


De sebaj, a pálcikák festegetése közben rájöttem, hogy a fedő és alap lakkokon kívül is vannak még olyan lakkjaim, amiket nem érdemes felkenni ilyenre, úgyhogy talán szűkösen de elég lesz a 200 darab is. Az első 50-es csomagot már el is használtam :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...