2015. január 19., hétfő

ManiCute: Ovis jel

Ismét jelentkezünk egy közös manikűr témával, ami nem más mint az ovis jel. Én picit bizonytalan voltam, hogy jól emlékszem-e, de anyukám megerősítette, hogy nekem szivecske volt a jelem :)

A téma és a motívum adta magát, hogy valami cuki, de "dedós" manikűrt csináljak. Ez is volt a tervem, csak aztán egyáltalán nem volt hozzá hangulatom, így kicsit felnőttesebbre vettem a figurát.
Ez persze nem jelenti azt, hogy a közeljövőben nem fogom megfesteni az eredeti tervemet, de most maradjunk a már elkészült maninál :)


Na szóval a mai manikűr mindössze két lakk felhasználásával készült. Az egyik az Astor Quick&Go 375-ös árnyalata, a másik pedig egy bordós Aden, ami talán a bad romance névre hallgat, bár az üvegen nem találtam semmilyen számot.
Bad romance
A webshopos kép alapján próbáltam beazonosítani :)


Ez egyébként egy szupi kis lakk. Bordó alapban úszkáló ezüstös microglitterekkel. Én nagyon szeretem. Nézzétek csak milyen szép magában:

A nyomdázott mintához egy Petla lemezt használtam. Név szerint a Peacock 2-t :) 
A lemezen lévő mintának minden szíve üres közepű. Én utólag festettem ki párat teljesen véletlenszerűen, hogy mégse legyen olyan egyhangú.

Lessétek meg a többiek jeleit is :)

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...