2015. január 17., szombat

NOTD: Zöld-arany

Nem tudom, ti hogy vagytok vele de én már nagyon várom a tavaszt. Az utóbbi időben azt vettem észre, hogy a szemem is kívánja már a zöld szín látványát, ezért a héten többnyire zöld manikűrt viseltem ^^


Az alap egy általam kutyult lakkocska, mivel a Moyra "zöld" holo lakkját nem találtam elég zöldnek.

Biztos ismeritek az érzést :)

Nem csak a körmeimre, a de a tányéromra is gyakrabban került zöld étel mostanában...Itt épp egy brokkoli darabbal pózolok, mert miért ne :P

Pózolj brokkolival XD
Na jó, azt hiszem levágtátok, hogy mennyire pihent vagyok mostanában ... de rögtön vissza is térek a manikűrre, amit két réteggel indítottam a fent említett lakkból. A gyűrűsujjamra egy réteg arany színű Moyra lakk került (Metal Effect No 305).

Miután az arany színű lakk megszáradt, 2-3 réteg arany pelyhes lakkot vittem fel rá egy szivacs segítségével.
A zöld alapra pedig az arany színű Moyrával nyomdáztam. A minta a Born Pretty Store BP-22 névre hallgató lemezéről van.

Amikor én rendeltem még két pillangó volt a jobb felső negyedében a lemeznek (igazából azok miatt rendeltem csak meg ;-) ), de most már ezt a verziót találom csak a webshopban:

A mai manikűr szempontjából igazából mindegy, mert én a bal felső motívumot használtam róla :)


Használt lakkok:
1. Saját keverés, az alapja a Moyra Holographic Effect 253-as Luna névre hallgató lakkja
2. Moyra Metal Effect No305
3. B.pretty #4 golden universe

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép :) A brokkoli aranyos fotóalany, jó párost alkotnának az én múltkori hajtatott hagymámmal :D

    VálaszTörlés
  2. SZép ez a minta. :) Nekem is a pillangós verzió van meg, és én is azért rendeltem ezt a lemezt. :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...