2015. január 13., kedd

Nail Stamping Challenge - Pink & Yellow

Egy ideje nem vettem részt semmilyen kihíváson. Ennek oka egyszerűen az időhiány volt, pedig amúgy nagyon szeretem őket. Sajnos sok ötletes és kreatív kezdeményezésről csúsztam le emiatt az év utolsó hónapjaiban.

Ennek a kihívásnak - amit Lora indított útjára - viszont nem tudtam ellenállni. Így az évet a következővel kezdem:


A nyomdázásra egyébként is rákaptam mostanában, ez pedig elég szabadságot hagy. Nagyon tetszik, hogy nincs túlságosan behatárolva, hogy mit kell alkotni csak egy szín és a technika. 

Nem is húzom tovább a szót. Lássuk a medvét :)


A kihívás első állomása egy pink és/vagy sárga színekkel készült nyomdázott manikűr. Én mindkét színt használtam, sárgából több árnyalatot is. Az eredmény pedig ilyen lett:


Két körmöm kivételével mindet az Aden élénk pink lakkjával festettem ki. A száma talán 62-es de ebben nem vagyok biztos. Egy rétegben is szépen fed. Elég pigmentált a nyomdázáshoz is, ahogy a mellékelt ábra mutatja :)

A középső- és gyűrűsujjam körmeire pedig a Manhattan Pastel Pretties 001-es halványsárga lakkja került és erre vittem fel az előre elkészített mintát. Ezt a technikát (stamping decal) eddig nem nagyon alkalmaztam, pedig pofon egyszerű és nagyon feldobja a nyomdázást. Persze van még mit csiszolni rajta. Ez a kihívás erre is jó ;-)


A sárga virágokhoz a legeslegkedvencebb sárga lakkomat a Rimmel 60 seconds  450-es sunny days lakkját használtam. Nem szeretem egyébként a sárga lakkokat, de ezt sajnálni fogom, ha elfogy egyszer :( Most kb félig van az üveg...


7 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki :) És tök jó lett a stamping decal, nekem sosem sikerül :/

    VálaszTörlés
  2. Nice coloured stamping :)
    Hugs from Poland!

    VálaszTörlés
  3. I like your coloured flowers, very pretty!

    VálaszTörlés
  4. Milyen cuki, nagyon jó lett! Én még nem próbálkoztam a stamping decal technikával, de lassan annak is eljön az ideje, főleg hogy ilyen szépeket lehet vele alkotni:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...