2015. június 3., szerda

Nail Stamping Challenge 2.0 - Geometric

Picit megkésve hozom ezt a bejegyzést, pedig a manikűrt már hetekkel ezelőtt elkészítettem. Sajnos a körítő szöveg megírásáról megfeledkeztem :D



Nem igazán volt ötletem a témára, és a lemezeim között pakolászva sem jött az isteni szikra, hogy mit kellene használnom a mai napra. Végül egy egyszerű "kockás" mintát választottam az egyik legelső nyomdalemezemről, egy régi QA lemezről.


Alapnak az Avon Sunshine és a Golden Rose Rich Color 73-as lakkját kentem fel felváltva a körmeimre. Mindkét lakkból két réteget használtam biztos, ami biztos alapon.

A nyomdázáshoz pedig az Essence fehér nyomdalakkját vettem elő.


Picit torzult a minta a felvitel közben, ezért először nem is akartam közzé tenni, de végül nem csináltam újabb manit és nem szeretnék kihagyni egy fordulót sem.

Nem a legjobban sikerült körömfestésem, de néha ilyen is kell :D




2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...