2014. május 11., vasárnap

D.N.A.C.: Jasmine

Mára egy Jázmin hercegnő ihlette manikűrt készítettem a kedvenc NYC lakkom felhasználásával. Csak két színt használtam, az egyik a hercegnő gyönyörű fekete haját a másik pedig a leggyakrabban viselt kék ruháját idézi fel a manikűrben:
Az alaplakkot két rétegben vittem fel, majd egy pontozó segítségével elkészítettem rá a lenti mintázatot. Eredetileg valami homoklakkos és csillogós, csupa csillám manikűrt terveztem mára, de most ehhez az egyszerűbb megoldáshoz volt csak kedvem. Végül mégis túl egyszerűnek találtam és kapott néhány ezüstös pöttyöcskét :)

U.i: igazából azt hiszem a csillámos lakkok macerás lemosása tartott vissza most a komolyabb használatuktól :P

Szerintetek az ezüst pöttyökkel vagy azok nélkül volt jobb? :)

3 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...