2014. május 22., csütörtök

NOTD: Dots

Ma az egyik kihívásra készített manikűrt viseltem, így azt még nem tudom megmutatni nektek, de az utolsó 5-6 bejegyzés csak a kihívásokról szólt, ezért már nagyon kellett valami MÁS :)

Mostanában kicsit besűrűsödtek a dolgok körülöttem (na nem a körömlakkok szerencsére) úgyhogy csak szimpla egy színűre festegettem a körmeimet. Ehhez teljesen hétköznapi lakkokat használtam és nem éreztem úgy hogy van mit mutatni/írni róluk, de ez nem mehet így tovább :D

Hála a mai áramszünetnek hamarabb elszabadultam melóból és a bevásárlós-főzős köröcském után jutott egy kis időm a sima lakkozáson túl egy kicsit díszíteni is a körmeimet.

Ehhez pedig a mostanában előszeretettel használt pontozóimat hívtam ismét segítségül. A színek adottak voltak a holnapra tervezett blúzom miatt, így már csak a mintát kellett kitalálni.
A minta kiválasztásánál elsődleges szempont volt, hogy mindkét kezemre szépen kivitelezhető és gyors legyen. Így végül a köröm végeihez random felpötyögtetett színek mellett döntöttem :)

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...