2014. május 4., vasárnap

NOTD: Anyák napja és az orgona ága :)

Mára mindenképp valamilyen virágos körömdíszítést terveztem és nálam az anyáknapja+virág=orgona, tehát a manikűr témája és színvilága adott volt :)

Valószínűleg az "Orgona ága..." kezdetű gyermekdal miatt jut elsőnek ez a növény az eszembe, ha erről a napról van szó. Nem tudom mennyire lett felismerhető, de a gyűrűs ujjamat a szóban forgó virág díszíti :)
Egyébként is szeretem a lila színt és magát a virágot is, úgyhogy ez a manikűr úgy érzem nagyon passzol hozzám.
A körmeimre Lora lakkból vittem fel két réteget. Olcsósága ellenére gyorsan szárad és a fedésére sincs panaszom úgyhogy ez az árnyalat jó vétel volt.

A gyűrűs ujjamra kipróbáltam az új fehér lakkomat, ami a Dor márka francia manikűrös fehér lakkja. Ebből már 3 réteget kellett felvinnem a tökéletes fedéshez. Miután megszáradt az alaplakk, egy díszítő ecset segítségével felfestettem a két levélkét, majd az egyik pontozómmal elkészítettem a virágot. Ehhez szintén a Lora lila lakkját, illetve egy általam kutyult lila lakkot használtam.

Ezúton is szeretnék Boldog Anyák Napját kívánni minden édesanyának és nagymamának, aki ezt a bejegyzést olvassa :)

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...