2014. május 8., csütörtök

D.N.A.C.: Lady and the Tramp

Mivel mostanában elég sok kihívásra jelentkeztem, úgy döntöttem, hogy ezt a Disney-set kicsit felpörgetem és nem csak az előírt napokon hozom a manikűröket, hanem minél előbb, lehetőleg olyan napokon, amikre más kihívás nem esik. 
A sorban következő feladat Susie és Tekergő témájú manikűr készítése volt. 
Valahogy a mostani témák nekem nem fekszenek és semmi jót nem tudok rájuk kitalálni. Először az egymás után dzsungeles témájú mesék, most meg egy kutyás röviddel a 101 kiskutya után nekem picit sok volt. 

Mivel a tappancs témát már ellőttem korábban ezért teljesen tanácstalan voltam. Végül úgy döntöttem, hogy kipróbálom ezt a lámpafénynél BARNÁNAK látszó lakkot, ami Susie bundáját fogja szimbolizálni a körmeimen. A gyűrűs ujjamon pedig Tekergő kusza szürke bundáját próbáltam megjeleníteni needle marble technikával. 
Oké, elismerem picit erőltetett belemagyarázás lett :D 

A lakk színe ma reggel napfénynél tűnt csak fel, hogy igazából ilyen fáradt lilás. Nem is tudom mi ennek a színnek a neve. De Susienak biztos tetszene ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...