2014. május 5., hétfő

NOTD: Strawberry turmix

Amikor megláttam a boltban a Lora új lakkjai közül ezt a rózsaszín csillámos kis cukiságot rögtön az eperturmix ugrott be róla. Minél előbb ki akartam próbálni ezért mára el is készítettem vele a képeken látható manikűrt
Minden körmöm kapott egy réteget egy Lovely nude lakkból, csak ezt követően vittem fel a Lorás lakkot rá 2 rétegben. A gyűrűs ujjamra pedig egy szem epret festettem Dor (fehér), Maybelline (piros) és Essence (zöld) lakkok felhasználásával.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki lett :) Ezt a Lora lakkot én is néztem , csak otthagytam , bár ne tettem volna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elsőre én csak a színes csillámosat vettem meg, mert csak az az egy fajta volt a polcon. Aztán nálad láttam a fehér verziót és amikor azért visszamentem akkor már ebből a rózsaszínből is volt kitéve, úgyhogy megvettem végül mindkettőt :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik :-) hol találtad? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pár hete nyílt nálunk egy Goods Market nevű "százas bolt". Én ott vettem, most van pár új fajta Lora lakkjuk, 249 ft/db áron.
      Ezen a rózsaszínen kívül még egy fehéres alapban úszkáló színes csillámos tetszik nagyon, én még nem mutattam itt a blogon, de Mazsolánál van róla egy bejegyzés itt: http://mazsolavilag.blogspot.hu/search?updated-max=2014-04-29T09:30:00%2B02:00&max-results=5&start=5&by-date=false v Szerintem az is tök jó :)

      Törlés
    2. Köszi szépen az infókat :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...