2014. december 25., csütörtök

Életjel és boldog Karácsony :)

Először is boldog Karácsonyt szeretnék kívánni minden erre tévedő olvasónak.

Másodszor pedig egy kis magyarázattal tartozom, tudom, hogy egy ideje eltűntem, de az elmúlt napokban kicsit felfordult körülöttem minden. Az eheti Manicute témánkat is skippeltem, de van rá mentségem :)

Dióhéjban: végre befejeztük a lakás felújítását és még az ünnepek előtt be is tudtunk költözni. 4-5 napig nem volt internetünk sem, de időm sem lett volna posztokat írni. 

Nektek megsúgom, hogy napokig a körmömet sem festettem ki, de ez titok ;-)

Kis kárpótlásként megmutatom a tegnap esti manikűrömet. Idén először készülődtem teljesen egyedül, anyukámtól távól a Karácsonyra. Sütés-főzés-takarítás-idegeskedés-kiskiborulás...volt itt minden, de összességében szerintem jól sikerült a Szentesténk és a vendégek sem panaszkodtak :)


A körmömet csak tegnap este tudtam kifesteni a héten először, miután a vendégségen is túl voltunk már. Nem is bonyolítottam túl, pici piros pici arany, pici nyomda, pici pötty és tádáááám. Kész az ünnepi manikűr :)

Lámpafénynél ilyen arcát mutatja:

Ti készültetek valami extra manikűrrel az ünnepre, vagy hozzám hasonlóan last minute manikűrrel vártátok a Jézuskát? :)

3 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...