2014. december 4., csütörtök

NOTD: Orchideák

El sem hiszem, hogy ennyi eső után végre kisütött a napocska, ráadásul pont a névnapomon. Ennél jobban nem is indulhatott volna ez a nap :)


Rohantam is, hogy még délelőtt elcsípjek pár napsugarat és készítsek végre pár használható képet a második napja viselt manikűrömről :)
Sajnos csak telefon volt nálam, a fényképezőgépet persze itthon felejtettem, de azért így is sikerült lőnöm pár jobb képet

Tudom, hogy tél van és mindenki ezerrel tolja a havas-jeges-karácsonyos-adventes manikűröket, de engem még nem kapott el idén a gépszíj és egyáltalán nincs ilyen hangulatom. A mostani manikűröm is inkább a tavaszt idézi.

Az elkészítéséhez csak egy fehér Lovely lakkot (Classic Nr 25), a Moyra rózsaszín holoját (Nr256) és egy pillangós vizes matricát használtam a Born Pretty Store-tól.
(meg persze alap és fedőlakkot, de az alap :) )
Nem, nem hülyültem meg és a ti monitorotok sem rossz. Ezek a szépséges virágok egy alapvetően pillangós vizesmatrica íven vannak. Konkrétan ezen ITT. Én direkt a virágok miatt rendeltem meg :)
Ez a fajta most épp teljes áron kapható, de érdemes többször visszanézni mert gyakran vannak szuper akciók az oldalon.
A BERX31 kóddal pedig 10% kedvezmény lejön az árból :)

Én nagyon szeretem ezt a díszítési technikát alkalmazni, mert  nulla kézügyességel is sikerül csodákat alkotni a vizes matricák segítségével. Szívesen nyúlok hozzájuk olyan délutánokon, amikor elhagy minden kézügyességem, de mégsem szeretnék csak egy szimpla manikűrt készíteni.

Ti szoktatok vizes matricát használni körömdíszítéshez? :)

8 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...