2014. december 28., vasárnap

NOTD: Bronzos (Moyra Suede + Astor quick&go)

Ismét egy régebbi manikűrt hozok nektek, amiről eddig nem volt alkalmam bejegyzést írni, pedig nagyon szerettem viselni.

A két főszereplő ezúttel egy Astor lakk és egy Moyra suede effect lakk. A manikűr apropóját az adta, hogy egy facebookos csoportban felvetődött, hogy vajon ez a fajta Moyra lakk alkalmas-e nyomdázásra.  Természetesen rögtön ki kellett próbálnom :)
Ahogy a mellékelt ábra is mutatja, tökéletesen alkalmas rá. Azt kell mondjam, hogy ez a baromi nagy szerencséje ennek a lakknak ugyanis önmagában elég gyengén muzsikál. A gyűrűs ujjamon két rétegben látható, fedőlakk nélkül hiszen az elevenné ennek az effectnek a lényegét. A képek azt hiszem a 2. napon készültek és máris látszik a körömvégi kopás...szóval gatya az egész. 


Nyomdázásra viszont biztos, hogy megtartom mert úgy nagyon tetszik :)

Ti használjátok ezt a fajta Moyra lakkot?? Nálatok is ilyen borzalmas a tartóssága??? : /

6 megjegyzés:

  1. Csak önmagában nekem nem igazán tetszik a szín, mármint nem tudnám elképzelni, hogy mind a 10 körmömet ilyen színnel fessem ki, de nyomdázva csodálatosan szép :)

    VálaszTörlés
  2. Hú de klassz! Nekem nagyon bejön! És ha mattító fedőlakkot tennénk rá?

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett! Nekem nincs gondom a Moyra lakkokkal. Nagyon szép formájúak most a körmeid, mintha kicsit más lenne mint a megszokott. Tetszik!

    VálaszTörlés
  4. Szép lett. :) Magában nekem nem igazán tetszenek ezek a Seude lakkok, de így nagyon szépek. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...