2014. december 12., péntek

NOTD: Fenyő (S-he stylezone #315)

Tegnap anyukámmal csaptunk egy csajos délutánt és elég sok mindent vásároltunk. Kivételesen nem élelmiszert, szóval tényleg jó szórakozás volt. 
Én 2 héten belül elköltözök itthonról, úgyhogy az új lakásba még rengeteg dolgot kell vennem. A karácsonyi dekorációkkal viszont nem várhattam tovább ^^

A szebbnél szebb gömbök és girlandok és mindenféle csecse-becsék valahogy meghozták a kedvem a közelgő ünnepekhez, úgyhogy este neki is álltam ültem és egy kicsit ünnepibb manikűrt készítettem mára.

Tudom, még nem az igazi, de egyelőre nem akartam túl nagy giccsparádét csapni. 


Fekete Lovely alapra nyomdáztam egy S-he stylezone lakkal, amit 1-2 hónapja túrtam a DM leárazott termékes kosárkájából 2-300 forintért. 
Most jött csak el az ideje, hogy kipróbáljam, eddig valahogy nem éreztem rá késztetést mert magában nekem túl sok, de így fekete alapon nyomdázva egész pofás szerintem.

Sajnos csak lámpafény mellett tudtam képeket lőni róla, de a lényeg azért látszik szerintem. Bár az alap fekete, a manikűr mégsem komor.

A gyűrűsujjamra a fácskát díszítőszalagos maszkolással készítettem. Persze nem úgy sült el, ahogy terveztem :)
A csúcson csücsülő csillag (deszépalliteráció) pedig egy korábbi bejegyzésben már mutatott Dor lakkból lett kihalászva.


A nyomdázott mintához a Moyou Sailor kollekciójának 04-es palettáját használtam.
Sajnos a hüvelykujjamra már túl picik ezek a minták, ezért azt inkább simán zöldre festettem. 
Összességében így még jobban is tetszik, mintha az csak simán nyomdázva lenne :)

5 megjegyzés:

  1. Oh nagyon szép mani és ez zöld is tetszetős! :)

    VálaszTörlés
  2. Jó hír, hogy ezzel a lakkal is lehet nyomdázni!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű ez a zöld árnyalat! :) A mani is jó lett. :)

    VálaszTörlés
  4. Csodás a lakk színe és a vele alkotott manikűr is nagyon tetszik :) Én pont az ilyesmiket kedvelem :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...