2014. december 9., kedd

NOTD: Green Day & Reindeer

Mára egy roppant egyszerű manikűrt hoztam nektek, amiben végre hasznát veszem a hónapok óta a dobozomban porosodó NYC egyik smoky top coatjának, a Green Day-nek :)


Amikor megláttam a Rossmannban rögtön beleszerettem üvegen keresztül és nem volt kérdés, hogy haza fog jönni velem. Sajnos itthon az első kipróbálásnál óriásit csalódtam benne. Próbálgattam különböző világos lapokkal, de sehogy sem volt az igazi. Ne kérdezzétek miért a világos alapot erőltettem... talán a füstös hatást akartam előcsalogatni.
Fekete alappal viszont biztos jól nézne ki, ki is ki akartam próbálni Halloween környékén, de valamiért ez elfelejtődött. Most viszont ismét rábukkantam és ezúttal egy zöld alapon bevetésre is küldtem.


Hogy ne legyen túl zöld a kezem, gondoltam feldobom a Born Pretty Store-ból kapott futó szarvasaimmal. Először ők is zöldes hátteret kaptak, de nem volt az igazi. 
Ezért ezt a körmömet újrafestettem. Másodjára a Moyra Avriljére esett a választásom és nem bántam meg. Szerintem tökéletes alapot adott a rezes szarvaskáimnak. Biztos, hogy fogom még ezt a kombót használni.

Ti megvettétek annó ezt a lakkot?? Nektek hogy vált be?? :)

3 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...