2014. december 1., hétfő

NOTD: Double stamped (BP-19)


A mai manikűrömet az ősz ihlette, bár a színein ez nem látszik. A nyomdalemez, amit hozzá használtam viszont egyértelműen őszies. Ez pedig nem más mint a Born Pretty Store BP-19 névre hallgató lemeze.
elölről
November 8-án rendeltem és múlt hét elején ért ide. Már az új generációs lemezek közül való, sokkal jobb a minősége a korábbi példányokhoz képest. A minták mélysége is megfelelő, az ára pedig nagyon barátságos 0,99 $ volt, amikor lecsaptam rá. 

Most egy picit drágább, de érdemes kivárni, mert gyakran vannak akciók, amikor nagyon szuper mintákat leáraznak 0.99$-ra, a postaköltség pedig világszerte ingyenes!
(A "BERX31" kóddal további 10% kedvezményt tudtok érvényesíteni ;-) )
.
hátulról
OFF: Nem is én lennék, hogy ha nem ősz végén rendelnék faleveles nyomdalemezt.  Hogy a történetet súlyosbítsam, a mai napon hópihés-karácsonyi témájút rendeltem...Januárra biztos ide is fog érni :)

Na de térjünk vissza a manikűrhöz:
Az elkészítéséhez első lépésben minden körmömet kifestettem a Golden Rose Rich Colour család 42-es lakkjával. Ez egy halvány szürkés-lila szépség apró ezüst csillámokkal. Egy rétegben is jól fed, de én kettőt használtam belőle.

A gyűrűs ujjamra szintén két réteget kentem a fenti képen is látható China Glaze Skyscrapper nevű lakkjából. Felkenve teljesen más, mint az üvegben. Önmagában elég gyengén muzsikál, én inkább fedőlakknak használom.

A többi ujjamra pedig jött a dupla nyomdázás. Először egy fehér Miss Sporty lakkal, amit Bettitől kaptam. (Köszi még egyszer. Látod mondtam, hogy tudom valamire használni ^^ )
Majd ugyanazt a mintát picit elforgatva megismételtem egy kék lakkal is. Ez pedig az Essence midnight date volt. Végül az egészet Essence BTGN fedőlakkal fixáltam.

A manikűr szerdán készült, és most fogom lemosni. Minimális kopás jelentkezett a körömvégeken. Illetve a jobb hüvelykujjamon megpattant két helyen. Szerintem ez egész jó teljesítmény :)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a manikűröd! A lemezt pedig a hulló faleveles mintán kívül azért tavasszal és nyáron is tudod majd használni, biztosan szépeket alkotsz majd vele :-)

    VálaszTörlés
  2. Jujj de szép! Én is akartam dupla mintát készíteni, akkor ezek szerint ezzel a mintával lehet... :))

    VálaszTörlés
  3. awesome design :)- you are very good at stamping :)

    VálaszTörlés
  4. Szupi lett. :) Pont most érkezett meg ez a lemez hozzám is. :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...