2014. december 8., hétfő

ManiCute: Csillogás

Újabb hétfő, tehát újabb manikűr témával jelentkezünk a csajokkal :)

Mára a "Csillogás"-t választottuk. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nekem még egyáltalán nincs karácsonyi hangulatom. Örülök, hogy ez a téma még nem teljesen az ünnepre fókuszál.


Igazából még csak nem is kívánom a télies manikűröket. Talán majd ha leesik az első hó, de nálunk csak az eső esik szakadatlanul :(

Sajnos a legutóbbi Orchideás manikűröm posztolása után kb 10 perccel sikerült olyan durván beszakítanom a mutatóujjamon a körmöt, hogy hetekre kivontam a forgalomból a bal kezemet, már ami a manikűrök bemutatását illeti :-(
Természetesen a többi körmömet is igyekeztem hozzá igazítani, szóval most elég csutik a körmeim, de még így sem egyforma hosszúak. Egyelőre várom, hogy a mutatóujjam utolérje a többieket :)

Na ilyen negatív felvezetőt sem írtam még egyik manikűrömhöz sem :)

Azért ne higgyétek, hogy nem szerettem a mai manit. Ó nagyon is kedvemre való lett, pedig nagyon nehezen álltam neki az elkészítésének. Szinte az utolsó pillanatra hagytam és hát a fenti kis baleset is eléggé elvette a kedvem az egésztől, de innen szép nyerni  :)


A manikűrhöz kiválogattam a kedvenc fehér és ezüst lakkjaimat és ezek kombinálásával próbáltam egy kis havas-jeges csillogást megjeleníteni a körmeimen. Szerintem elég hókirálynős lett a végeredmény. Én nagyon szerettem viselni :)

Nem tudom a képek mennyire adják vissza, de elég sok féle lakkot használtam. Szám szerint 7-et (plusz az alap és bizonyos ujjakra a fedőlakk)

Használt lakkok:
Kisujj: Moyra Sea Salt Pearl drop + ezüst csillámos Lora
Gyűrűsujj: Moyra Gel Look Blanche +  Lovely  Top Jewels Nr4
Középső: Moyra Sugar Sand Angel Dust
Mutató: OPI Muppets world tour
Hüvelyk: Molyra ezüst holo (bár ez a képekről lemaradt)

Élőben nem volt ilyen feltűnően átlátszó a körmeim vége, így a képek alapján elkélt volna még 1 réteg itt-ott, de összességében szerettem ezt a manikűrt. Bal kézzel fotózni elég nehéz és a lakkozási technikámon is van még mit javítani, de igyekszem élvezhető manikűröket és képeket készíteni nektek :)

Nézzétek meg a többiek csillogó manikűrjeit is itt:

13 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, hangulatos és harmonikus. Hozzám képest még mindig hosszúak a körmeid! :)))

    VálaszTörlés
  2. Tetszik!:) Tényleg havas-jeges hatása van a manikűrödnek!

    VálaszTörlés
  3. Kis vigasz nekem, hogy Te is megszenvedted ezt a témát. :) A manikűr nagyon jó lett, olyan igazi télies már :) Karácsonyi hangulatom nekem sincs még, majd utsó pillanatban :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek együtt. :) Olyan jó az összhang. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett, pont olyan, mint egy havas táj :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép, imádom a Moyra Sugar Sand Angel Dust körömlakkot. Kezdem bánni, hogy nem vettem meg amikor Magyarországon voltam :(

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...