2015. június 24., szerda

A nyár színei - Kivi

Az a vicces helyzet állt elő, hogy a mai napra véletlenül két manikűrt is készítettem. Mentségemre szóljon, hogy az egyik hetekkel ezelőtt már be volt fotózva és teljesen megfeledkeztem róla :D


De ha már így alakult, mutatom mind a két verziót, az egyik szolidabb, hétköznapibb, a másikat viszont már nem viselném a munkahelyemen ;-)
Az idő múlását jól szemlélteti, hogy az alsó képen még hosszabbak voltak a körmeim, de sajnos le kellett belőlók reszelnem mert a mutatóujjamon letört egy pici darab a körömből. Miért van az, hogy 10-ből 9-szer a mutatóujjam körme törik le? Van erre valami tudományos magyarázat? :D

Na de térjünk inkább rá a manikűrökre. Az alsóval kezdem, mivel az készült régebben. 

Ehhez csak 3 dolgot használtam (plusz alap és fedőlakkot, ami a képekről mindig lemarad)


Felhasznált dolgok:
Loreal Wasabi Hint 
zöld csillámpor 
neon szegecsek


Ez egy nagyon egyszerű kis mani, hétköznapokra általában ilyet szoktam készíteni, bár a blogra nem mindig kerülnek ki. 


Krémfinishű lakk minden ujjra, majd a gyűrűsre húzok általában egy csillámos vagy holos lakkot pluszban. 


Ebben a maniban simán csillámport nyomkodtam a félig megszáradt lakkba, majd fedőlakkal fixáltam. Szintén a fedőlakk segítségével rögzítettem a csillám-mentes körmeimre egy-egy zöld szegecset.


Ha jól emlékszem 3-4 napig viseltem :)

A másik manit viszont kb fél napig és szigorúan csak itthon. Tetszik, tetszik, de nekem túl vad ahhoz, hogy utcára menjek vele. Talán legközelebb szolidabb színekkel elkészítve :)


A használt lakkokról sajnos elfelejtettem képet készíteni, de azért leírom őket mert igen rövid a lista:
alap: Aden Green Mango
márványos minta: Essence Color&Go beljos de brazil

A szegecsek az egyik régi felsőmről vannak, mosás közben megadta magát a ragasztójuk és teregetéskor sorban potyogtak le. Picit nagyok, de azért begyűjtöttem őket későbbi felhasználás céljából ;-)


Most először készítettem ilyen márványos körmöket, de biztos, hogy fogok még más színekkel kísérletezni :)

A lakkok eredeti színe az első képen látható, nem tudom, hogy a másodikon miért lett ilyen tompa, de az első kép a színhű. Azt hiszem érthető, miért nem hagytam fenn és mentem vele dolgozni :)

Nos ezek lettek volna az én kivi témára alkotott körmeim. Lessétek meg a többiek mivel rukkoltak ki :)

8 megjegyzés:

  1. Nekem az első egyedibb így az jobban tetszik, de a másik is szép természetesen! *-*

    VálaszTörlés
  2. Juhúúúúúú, a második mani a favoritom!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Utcára simán kimennék a szegecses körömmel, munkába már én is meggondolnám :) Mindkettő nagyon jó lett :) Miért nem teszed fel az egyszerűbb manikat a blogra?

    VálaszTörlés
  4. Nekem a márványos egy kicsit jobban tetszik, de mind a kettő nagyon jó lett. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon csinos mind a két manid! ;)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem azért a mutatóujjunkról törik le legtöbbször a köröm, mert azt használjuk a leggyakrabban, én pl. mindent azzal piszkálok, vakarok, bontok... stb. :D amúgy ezen már én is gondolkodtam! Engem is érdekelnek az egyszerűbb manikűrök, mert kezdőként nagyon jó inspiráció lenne nézegetni őket.

    VálaszTörlés
  7. Szépek mindketten, de nekem a téglalap alakú szegecses a kedvencem. Egyrészt az a szegecs marhajól néz ki, másrészt a lakknak is csodás színe van, harmadrészt... imádom az egészet ahogy van! :)

    VálaszTörlés
  8. Milyen okosan felhasználtad a lepotyogó szegeseket! :) Nekem is van egy felsőm, amelyen ezüst szegecsek vannak, én is mindig ellenőrzöm, hogy nem szeretné-e néhány darab megadni magát, de szerencsére (vagy nem xD) még egyik sem potyogott le róla. Amúgy nekem mindkét lakkozás tetszik, de a hatalmas szegecsek miatt inkább a másikat (az elsőt) részesíteném ezúttal előnyben. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...