2015. június 16., kedd

AliExpress - Bizsus csomag

Nem bírtam ki és rendeltem pár olcsó kis bizsut az AliExpressről pár hete. 



Gondoltam megmutatom nektek is, hogy milyenek élőben ezek az ékszerek, hátha hasznos lesz valakinek :)

Május 24-én adtam le a rendelést és ma érkezett meg a csomag. A képen már eltávolítottam a csomagolás egy részét. Az ékszerek egy kis karton dobozban érkeztek, ami szuperül ki volt bélelve pufi fóliával, szóval ebből a szempontból az eladónak jár a csillagos ötös :)

(Korábban más eladótól kaptam úgy gyűrűt borítékban, mindenféle plusz védelem nélkül, hogy törötten ért ide. Szerencsére meg tudtam javítani, de akkor is bosszantó az ilyen hanyagság)

Együtt a banda
A fenti képen már kibontottam pár ékszert a csomagolásából. Itt már nem látszik, de mindegyik külön kis tasakban érkezett.

Az első, amit választottam egy keleties fülbevaló halvány rózsaszín csepp alakú gyöngyökkel.

A webshopban így nézett ki:
LINK a termékhez
Én pedig ilyet kaptam:

Nekem még jobban is tetszik így, hogy a középső fém részen lévő három kis díszítő elem (ami egyébként festve van szerintem és nem kövecske) élőben kisebb, mint a hirdetésben szereplő képen.

Ha megnézitek a hirdetés linkjét ott több féle színváltozatról közöltek képeket. Én nem választottam színt, mert igazából bármelyik variációt tudnám valamilyen ruhámhoz párosítani, de örülök, hogy ezt küldték :)



A következő egy gyűrű, ami szerintem abszolút nyári ékszer. Egy cuki kis tengeri csillag, ami az ujjunkra kapaszkodik :)

A webshopban így nézett ki:
LINK a termékhez
Én pedig ilyet kaptam:

Hát nem cuki? ^^
Nem pont olyan, mint a képen, de azért így is tetszik :)


Mivel nem zárt gyűrű, így a mérete minimálisan állítható. De tényleg nagyon óvatosan kell hajlítani, mert valószínűleg könnyen törik :)

Rendesen felvéve
Poci
Az ujjam alulról :)

A következő választottam egy három darabból álló gyűrűszett, ami a webshopban így nézett ki:

LINK a termékhez
Arany és ezüst színben lehetett megrendelni, én az ezüst mellett döntöttem és meg vagyok elégedve a kapott ékszerrel:


Ezek a gyűrűk is állítható méretűek, a fénykép készítésekor az alap állapotukban hagytam őket. Nekem ekkorára "nyitva" érkeztek :)

Alulról a kezem így néz ki
 Együtt pedig ilyenek :


Gyűrűfronton maradva mutatom az első csalódásomat. Ez egy egérkés gyűrű. Ha követtek Instagramon, akkor talán nem mondok újat azzal, hogy van három patkányom. Miattuk nem tudtam kihagyni ezt a gyűrűt, amit egyébként 25 centes áron vettem :)

A webshopban így nézett ki:
LINK a termékhez

Ez az első olyan ékszer, ahol már zavaró a képektől való eltérés. az én egerem farka nem ilyen szépen kunkorodik és a pofija is sokkal hosszabb és hegyesebb.
Na jó nem is tudom mit vártam ennyi pénzért, de nem ilyen nyomi gyógyegeret:D

Oldalról még kinéz valahogy
Ő is nyitott gyűrű, tehát a mérete is állítható minimálisan. Szintén könnyen törősnek tűnik, úgyhogy csak óvatosan ha mégis megvennétek, de én ezt a terméket nem ajánlom :(

Még ebből a szögből sem olyan gáz

De így szemből nagyon durva XD


A következő gyűrűnek már jobban örültem. Ez elég nagy méretű, de ilyenem nem volt még. Három féle kővel választható, ami a webshop képén is látszik:

LINK a termékhez
A hirdetésben mattnak tűnt a köve, de élőben fényes. Ezen mondjuk könnyen tudnék változtatni, de engem egyáltalán nem zavar.


Szintén állítható, ami netes vásárlásnál szerintem előny, mivel a próbálás lehetősége ugye nem adott :)
A gyűrű alulról
Ééés még több gyűrűs kép következik, ugyanis egy gyűrűszettet mutatok ismét. Sajnos ez nem állítható méretű, és persze kicsi is lett rám, de talán majd ha fogyok kicsit jó lesz :D

Ez egyébként egy kicsit etnikusabb feelingű ékszer, de nagyon megtetszett a kép hangulata, ezért muszáj volt megvennem
LINK a termékhez
Azt kell, hogy mondjam, hogy itt is durván csalóka a hirdetés képe. Ha a méretbeli hibától eltekintünk, akkor sem vagyok elégedett azzal, amit kaptam :(



Eddig felhúzva kényelmes csak, utána sajnos már szűk és alig bírom levenni. De erről az én szalámi ujjaim tehetnek :D



Rendeltem két nyakláncot is, az egyik egy ilyen nagyon minimál dizájnos vékony láncoska. Csak arany színben választható.
LINK a termékhez
Sajnos az enyém túl hosszú így jócskán belóg a melleim közé, egyáltalán nem olyan, mint a néninek a képen :(

Szerencsére a bizsukészítős korszakomból megvannak még az eszközeim, úgyhogy könnyen meg tudom kicsit kurtítani majd. Képet a viselés közben egyelőre nem hoztam róla :)


A nyakláncokkal ezúttal nem volt szerencsém, mert a másik választottam is túl hosszúnak bizonyult. Ezt már nehezebb lenne javítanom, lehet, hogy meg sem próbálom ... 
Találtam hozzá illő fülbevalót is így rögtön szettet csináltam belőlük. Engem a ribizlire emlékeztetnek :)

A webshopban így nézett ki a nyaklánc:

LINK a termékhez

És így a fülbevalók:
LINK a termékhez

Ennél a két terméknél meglepően valósághű képeket közölt a hirdető. Az az én butaságom, hogy a nyaklánc hosszúságán meglepődtem, mert nem néztem meg alaposan a képeket. A modelleken ott is elég hosszúnak tűnik a lánc.


Viselés közben erről sem készítettem még fotót, de ami késik nem múlik. Hogy a hosszáról képet kapjatok anniyt elárulok hogy kb 1 centivel a köldököm fölött ér véget a lánc az utolsó bogyóval. :D


Mivel macskabolond (is) vagyok (gondoltátok volna?) muszáj volt vennem egy ilyen fülőn lógicáló cicás fülbevalót is, amivel már nagyon régóta szemeztem több oldalon is.

Ez csak egy darab fülbevaló, nem párban érkezik! :)

LINK a termékhez
Fekete és ezüst színben lehetett választani. Én az ezüstöt rendeltem meg. Sajnos egy félszemű jószágot sikerült kapnom, ami csak enyhén emlékeztet a fenti képen szereplő cicusra.


A félszemű macska
A kis testi hibája miatt csak a jobb fülemben tudom hordani, így kevésbé látszik a fogyatékossága. Ettől függetlenül bosszantó, hogy mennyire másképp néz ki, mint a fenti képen >:(



Szerencsére a sima négyszögletes fülbevalóval nem lőttem mellé. És hogy miért négyzet? Mert a karika túl mainstream :D
LINK a termékhez
 Az én példányom:

Hosszú távon nem hiszem, hogy kényelmes viselet lesz, mert meglepő módon ennek az ékszernek van súlya rendesen :)



A hópihés fülbevalóval is elégedett vagyok. Tudom, hogy egyáltalán nincs szezonja, de lesz még idén tél és Karácsony is szóval 28 centért kellett és kész :D
LINK a termékhez

Azt hiszem, mondanom sem kell, hogy itt sem ugyanazt kapjuk, ami a képen szerepel. De talán nem olyan zavaró az a pici különbség :)

Az enyém ilyen, bocsi a kósza hajszálakért :D
A sok ékszer mellé rendeltem pár hajbavalót is. Konkrétan kettőt :) 

Az egyik egy romantikus, rószamintás hajpánt:

LINK a termékhez

Az enyém így néz ki:


Rugalmas gumiszál fogja össze az óarany(?) rózsákat a tarkónknál. Hajban még nem próbáltam ki, így nem tudom mennyire fogja húzni például :)


A másik hajbavaló, amit vettem egy szintén díszesebb csat. Sajnos nagyon gagyi, úgyhogy ezt valószínűleg nem fogom soha használni. Szerencsére nem volt drága, talán valamelyik unokahugom majd eljátszadozik vele :)

Na szóval egy ilyen antikabb hatású csatról van szó:

LINK a termékhez

Ehhez képest kaptam egy ilyen nagyon csillogó, nagyon arany, nagyon nemtetszik valamit :(



 Hajba téve még rosszabb:
Fujjmár mennyire gáz :P

Végül pedig egy fülbevaló, ami szintén csalódás, de ez legalább a javítható kategória :)

A webshopban így nézett ki, tök jó kis azték(?) mintás nyílhegy fülbi:
LINK a termékhez
Ezzel szemben,amit én kaptam:


Hát nah, nem pont ugyanaz. Sötét is, nyomi is, DE szerencsére jó kis mély barázdái vannak, amik körömlakkos kitöltésért kiáltanak. Így végül valami színt hozzáadva szerintem fogom tudni használni.

DIY füblevaló alapnak tökéletes, de önmagában így nem hordanám :D


Ennyi lett volna a mai csomagom tartalma.

Összességében nem bántam meg, hogy megrendeltem ezeket az ékszereket, mert sok szupi van közöttük. Az egeres gyűrű és a cicás valamint a nyílhegyes fülbevaló talán a legnagyobb csalódás. Ja meg persze az a szépséges csatocska :D
Az ékszerek ára egyébként  0.25$-1.25$-ig terjedő skálán mozgott. Ennyi pénzért az ember nem várhat csodát :)

2 megjegyzés:

  1. Nekem az utolsó fülbevaló megvan, de teljesen máshogy néz ki, mint a tiéd :D Az enyém ténylegesen olyan, mint a képen :D Szóval ezzel (is) tényleg mellélőttek :( Az a virágos pánt viszont tetszik *-* Kíváncsi lennék rá, milyen felvéve és hogy rövid hajban hogy mutatna :3

    VálaszTörlés
  2. Mennyi szupi ékszer. :D Én már nem merek felmenni se e-bayre se ALira mert elkapna a hév... :D Inkább el is kerülök őket messziről... De tegnap a KIK-ben vettem két statement nyakláncot egész jó áron. :3

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...