2015. június 9., kedd

Nail Stamping Challenge 2.0 - Favourite pattern

Lora kihívásának utolsó állomásán a kedvenc nyomdázós mintánkat kellett használnunk. Én az utóbbi időben elég gyakran választottam az egyik Born Pretty Store-os lemezem leveles mintáját úgyhogy több olyan manit is mutatok ma, amik eddig nem szerepeltek a blogon.


Na jó a jobb alsó sarokban lévőt még tavaly készítettem. Erről ITT találhattok bejegyzést, de a többit még tényleg nem mutattam itt :)

Szóval az én jelenlegi kedvenc mintám a BP-19-es lemezen található jobb oldali motívum. Úgy látom, időközben változtattak a minták összetételén, mert a webshopban már nem pont így néz ki. No mindegy, az én példányom ilyen:


Az első manikűr, amit mutatni fogok vele kb 3 hete készült. Ne kérdezzétek miért ilyen őszies színeket használtam. Kb fél napig viseltem, mert a színvilágával nem tudtam megbarátkozni :)




Használt lakkok:

Astor Fashion Studio #264 Vervailles Sunrise (narancs)
Astor Fashion Studio #270 Powerful King (szürke)
Lovely Classic Nr25 (fehér)


A második manit múlt héten készítettem, hordtam is 2-3 napig. Nagyon szerettem viselni, pedig picit bubis lett szegény, valószínűleg a besűrűsödött fedőlakkom miatt :(



Használt lakkok:
Moyra Metal Effect No 303
Moyra Metal Effect No 304
Catrice  #04 Your Fresh Apri-Coat


Végül pedig a szombati manimat mutatom, ami a zöldes színvilágot képviseli a posztban :)
Furcsa, hogy eddig eszembe sem jutott zöld színt használni ehhez a mintához, de most már ezt is bepótoltam :D



Használt lakkok:
Moyra Metal Effect No305
Aden Green Mango
Lora Quick Dry cc-140
H&M Mint Green


Nézzétek meg a többieknek mi a kedvenc mintája mostanság:

4 megjegyzés:

  1. Mind 3 szép manikűr de a nagy kedvencem az első manikűr!! *-*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek, ez a lemezt hogy hagyhattam ki a rendelésnél? Nekem főleg az alsó leveles minta teszik meg amit te használtál. Ja, meg a bal oldali :)

    VálaszTörlés
  3. Ez a lemez nagyon tuti, mindegyik színkombinációban tetszik a leveles minta :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szupeeer! Nekem a masodik a kedvencem! :3

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...