2015. június 29., hétfő

Életjel.... és az első Manna csomag :)

Tudom, tudom kicsit (nagyon) eltűntem mostanában a blogszférából. Ennek nagyon prózai okai vannak, egyrészt letörtek a körmeim és a mostani kis csutikat nem nagyon díszítem, tényleg nagyon minimal dizájnnal nyomulok.

A másik ok pedig hogy a jóidő beköszöntével egyre több időt töltök távol itthonról. Ez főleg a hétvégékre igaz és én is azok közé tartozom akik a kihívásokra például hétvégén dolgoznak előre... hát mostanában erre sincs időm, de ezt egyelőre még nem bánom, élvezem a pezsgést... ja és megint beleszerelemesedtem a könyveimbe, úgyhogy ha ránéztek a molyos profilomra láthatjátok, hogy esténként a lakkozás helyett inkább olvasgatni szoktam, de hétvégén is gyakran előveszem az ebook olvasómat a szabadban a nagyszüleimnél :)

Oké ez jó hosszú bevezető lett, de titeket gondolom a cím második fele érdekel igazából. Mindjárt rátérek, becsszó ;-) Addig is itt egy kép, hogy teljesen felcsigázódjatok :



Na szóval megint sikerült rákattannom a netes vásárlásokra, ezért mostanában fogok még hasonló bejegyzésekkel jönni, Így próbálom kitölteni az egyes manik közötti nagy (időbeni) szakadékot. Egy Aliexpresses csomagról már írtam korábban ITT és hamarosan jön a második csomagom szétcincálása is. Most viszont a Manna termékeié a főszerep.

Az első találkozásom a Manna szappanokkal nem is volt olyan rég, nagyjából fél éve vettem meg az első Ében arctisztító szappanomat egy barátnőm ajánlására. Az illata fura, a habja szürkés szóval nem túl bizalomgerjesztő de javított az arcbőröm állapotán (vegyes bőr, a T-vonalban erősen zsírosodásra hajlamos, emellé tág pórusok, miteszerek, pattanások... szóval ájj)


Használat után eléggé húzódik a bőröm, úgyhogy naponta maximum egyszer használom, esténként. Reggel pedig valami lightosabb arctisztítót vetek be. 

Egyik délután a neten barangolva valahogy rákeveredtem a Manna oldalára és rögtön megcsináltam az oldal bőrtipus tesztjét. Mivel az ében szappanukról már tudtam, hogy jó, de nekem mégsem az igazi ezért megnéztem, hogy a teszt alapján miket ajánl a rendszer és meg is rendeltem pár dolgot :)


Én PickPackPontos átvételt választottam. A vasárnap leadott rendelésem így szerdára ért a városomba. A csomagolás 100%-ig biztonságos, a megrendelt termékek mellé egy kedves levelet és egy ajándék mini szappant is csomagoltak. Imádom az ilyesmit, engem az ilyenekkel megvesznek kilóra ^^

Kezdem is az ajándékkal, ami egy Coco csokis szappan.


Az illata kellemes, a márványos mintája pedig nagyon feldobja. Még nem próbáltam ki, egyelőre csak szagolgatom :)
Összetevők: Szappanosított kókuszolaj, Víz, Theobroma Cacao Seed Powder, Kókuszreszelék




Az egyik választott szappanom szintén a Coco család része, még pedig a Coco sószappan. Még ezt sem próbáltam ki, viszont a leírás szerint bőrradírként is használható. Mivel a tengerparti nyaralások alatt/után szebbnek szoktam találni az arcbőrömet, ezért remélem, hogy ez a sós szappan is jót fog neki tenni időnként :)
ÖSSZETEVŐK: Szappanosított kókuszolaj, Tengeri só, Víz, Szappanosított sheavaj



A másik termék, ami nagyon felcsigázott egy hajra való szappan. Ezt mindenképp ki akartam próbálni, mert gyerekkorom óta küzdök a különböző samponokkal. Egy bőrgyógyász szerint samponallergiám van. Ő azt javasolta, hogy babaszappannal mossak hajat... hát nem tudok próbáltátok-e már. Nekem nagyon nem jött be, úgyhogy folyamatosan kísérletezgetek, melyik sampon az, amivel még elviselhető a fejbőröm állapota. Úgy döntöttem adok egy esélyt ennek a fura hajszappan dolognak :)


Tegnap már ezzel mostam hajat, furcsa volt, de abszolút pozitívan csalódtam benne. Féltem, hogy sprőd és fésülhetetlen lesz tőle a hajam, de finom puha lett/maradt :)
Én almaecetes vízzel öblítettem le és nem használtam utána balzsamot. 


Egy használat után még nem szeretnék ódákat zengeni róla, de egyelőre még nem bántam meg, hogy ő is a kosárba került :)
Összetevők: Szappanosított olívaolaj, Szappanosított ricinusolaj, Szappanosított kókuszolaj, Víz, Zöld agyag, Levendula illóolaj, Teafa illóolaj, Limonén, Linalool 

Az utolsó szappan, amit a doboz rejtett egy kámforos arctisztító szappan, amit egy arcpakolással együtt, csomagban vásároltam meg. 



Pattanásos, miteszeres bőrre ajánlják és a bőrtípus tesztem alapján ez az ami nekem kell. Még nem próbáltam, de annyit elmondhatok róla, hogy nagyon erős, de egyáltalán nem kellemetlen illata van. Az egész fiókomat belengi.
Összetevők: Szappanosított kókuszolaj, Víz, Szappanosított kakaóvaj, Szappanosított sheavaj, Kámfor illóolaj, Fehér agyag


Az utolsó termék, ami a dobozban lapult egy zöld teás mélytisztító arcpakolás zöld agyaggal, ami por alakban érkezik hozzánk és nekünk kell a megfelelő állagúra kikeverni.


A leírás szerint 1-2 teáskanálnyi mennyiséget kell bekeverni belőle alkalmanként, így ez a tégely 10-15 alkalomra biztosan elegendő. Nem muszáj az egész arcra felvinni, ha csak a problémás területeket kezeljük vele sokkal tovább elég lehet. Én teljes arcos kezeléseket tervezek, a 15-20 perces hatóidő alatt pedig relaxálni fogok... óó igen, alig várom :)


 Összetevők: Zöld agyag, Zöld tea por


 Együtt a banda:

Annyira szép és igényes a csomagolás, hogy nincs szívem kibontani őket. Eddig csak a hajszappant próbáltam ki, de a többi termékre is sort fogok keríteni a hetekben, addig pedig nézegetem és szagolgatom őket. 
Kicsit beteges nem? :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...