2015. június 17., szerda

A nyár színei - Magenta

Timi új kihívást hirdetett, aminek témái a nyár színei. Az első fordulóban magenta színű körmöket kellett készítenünk. 


Mostanában nagyon ráálltam a nyomdás manikűrökre és szinte csak nyomdamintában gondolkozom ha leülök lakkozni. Ebben a kihívásban viszont szeretném mellőzni a nyomdakészletemet és a többi, kicsit háttérbe szorult körömdíszítőmet fogom elővenni hétről hétre :)

Durva, de most kellett rádöbbennem, hogy nincs olyan igazi élénk magenta színű lakkom és már eldöntöttem, hogy vennem kell egyet, de szerencsére az egyik dobozom alján ott lapult ez az ezer éves S-he lakkocska, amit már el is felejtettem. Szóval ő lett a hét megmentője és a mai manikűröm főszereplője :)


Az alap egy miss sporty francia manikűrhöz való halvány rózsaszín lakk. Erre festettem fel a S-he lakkal a köröm végekre a V mintát, amit vékony szalagokkal díszítettem tovább.

A körmöm felső része túl üresnek tűnt, ezért előkotortam a kövecskéimet és szerencsére találtam olyat, ami színében és formájában illik a manikűrhöz.


Használt lakkok:
Miss Sporty Et Voilá French Manicure 4148
S-he 170

+ némi körömdíszítő szalag és kövecske :)

a kövek sajnos lemaradtak a képről

9 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...