2015. június 23., kedd

ManiCute - Esküvő

Kicsit megkésve de én is hozom az esküvői témájú manikűrt, amit a ManiCute tegnapi fordulójára készítettem :)


A manikűr elkészítéséhez csak két lakkot meg némi körömdíszítő kövecskét és gyöngyöt használtam.
A két főszereplő a Moyra No06-os nude lakkja és a No861-es Angel Dust névre hallgató Sugar Sand lakkocska.


A nude lakkot két rétegben kentem fel majd a száradás után V-alakban vittem fel a fehér sand lakkot a körmeim végére. Mivel így még túl snassznak találtam elővettem a díszítő köveket tartalmazó tárcsáimat és ezt a kis halványrózsaszín virágot választottam.


Még így sem voltam elégedett, de utólag már a díszítő szalagokat nehéz lett volna feltenni (eredetileg a fehér francia véget akartam vele szegélyezni), ezért elővettem a kis félgömb alakú gyöngyeimet és azokkal díszítettem a fehér és a nude rész találkozását.


Engem így egy nyakláncra emlékeztet a minta. Eredetileg nem ilyet terveztem, de összességében tetszik a végeredmény. 




A saját esküvőmön (ha lesz valaha) biztos, hogy nem fogok a köröm síkjából kiállító díszítést viselni mert hosszú távon engem zavarnak az ilyen jellegű díszítőelemek. 

Inkább valami szép csipkés mintát némi csillámporral megbolondítva, de mivel ilyen mintájú lemezzel még nem rendelkezem ezért most csak erre a manira futotta. Azért ez sem olyan rossz :)


Nézzétek meg a többiek munkáit is:

6 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...