2014. március 6., csütörtök

Átlós

Ismét a kedvenc noname bogyószín lakkomhoz nyúltam. Mostanában gyakran festem ezzel a körmöm. Fogalmam sincs a márkájáról, de gyönyörűen fed és viszonylag gyorsan is szárad.
A középső lakkal kezdtem a festés. Ebből egy réteget kentem fel a körmeimre. Rövid száradás után következett a Moyrás lakkból egy átlós rész felfestése. Mivel nem szeretek a cellux-szal vacakolni az ilyen átlós manikűröket általában szabad kézzelkészítem.
Ezt követően felvittem a Rose Nail ezüstös díszítő lakkjából egy csíkot a két szín találkozásához. Ebből 2-3 réteget is kellett a képen látható tömörebb csillám-csík eléréséhez.  Végül az egészre került egy réteg BTGN fedőlakk. 

A körmeimet sajnos eléggé megviselte a lakás felújítás,a hogy az a képeken is látszik, de ismét növesztem őket. Remélem hamarosan sikerül megint elérni ezt a szintet
Ha valaki az üveg alapján felismerné mi lehet a középső lakkom márkája legyen szíves írja meg. A kupak már rég elveszett, az üvegen pedig semmilyen felirat nem szerepel. Amiben biztos vagyok az az, hogy ezt egy "100-as bolt"ban vette anyukám X évvel ezelőtt.
Korábban ebben a bejegyzésben írtam már róla.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...