2014. március 31., hétfő

D22 Challenge: D11 Seasonal - St Patrick's day

Mára eredetileg egy húsvéti körömdíszítést akartam csinálni, de így majdnem egy hónappal húsvét előtt semmi hangulatom nem volt hozzá.

Mivel a Rossmannban sikerült potom 149 forintos áron hozzájutom két csudiszépséges zöld Essence lakkhoz (ciao oliviero és upper green side) úgy döntöttem, hogy egy Szent Patrik napi manikűrt fogok elkészíteni a mai feladatra. 
Tudom, hogy kb két hete lett volna aktuális, de a holnapi blúzomhoz is pont passzolni fog, szóval muszáj volt most megcsinálnom :D
Nem akartam túlbonyolítani ezért csak a gyűrűs ujjaimat díszítettem egy-egy apró lóherével, illetve az Essence - upper green side lakkom felhasználásával készítettem zöld francia véget a körmeimre. Szerintem a maga egyszerűségében is szép manikűr lett.
A francia véget szabad kézzel festettem, eddig talán ez sikerült a legjobban. A matricázós módszerrel egyrészt nekem tovább tart, másrészt macera és nem is lesz mindig szép szabályos a végeredménye ezért én 10-ből 9 és félszer nem is élek vele.

Nem bírtam magammal és fél óra után a PinkStar-ban vett cuki almás üveges,  zöld csillogós körömlakkomból kentem egy réteget az egész manikűr fölé. Utólag megbántam, de azért mutatok képet arról, hogy így milyen is lett a végeredmény:
Valamiért szebbre számítottam, mert az üvegben nagyon jól mutatott.
Halvány zöldes, áttetsző lakkban apró zöld és fehér csillámok, valamint nagyobb fehér, rózsaszínes és ezüst glitterek, illetve fehér szálacskák (amiknek nem tudom a nevét) úszkálnak.
Szeritnetek a csillámos réteg felvitele előtt vagy utána nézett ki jobban?

Használt lakkok:

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, tök jó ez a világoszöld lakk, én is azonnal lecsaptam rá mikor megláttam az akciós kosárkában, ezzel készült a Manicute kihívásos pöttyös manim is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj a kérdésre a válasz: nekem csillám nélkül jobban tetszik :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...