2014. március 27., csütörtök

D22 Challenge: D7 Art inspired - Jackson Pollock (+tutorial)

Elég sok fejtörést okozott ez a feladat. Mivel kellő kézügyesség hiányában a Mona Lisa-t nem tudnám felpingálni a körmeimre, valami egyszerűbben körömre átültethető festményt kellett találnom. Így jutottam el Jackson Pollock műveihez.
A mai kihíváshoz ezt a képet választottam:
Forrás: http://www.guggenheim.org/
A körmeimen így nézett ki:

A szívószálas technikával készülő "splatter nail" technikát használtam kis csalással, ugyanis nem a körmeimre készítettem rögtön a mintázatot hanem egy genothermre (aka "bugyira").
(ez kb egy kézre elég mennyiség)
A lakkokat egy napig hagytam száradni, ezután nagyon egyszerűen leválik a műanyag felületről és kapunk egy szép nagy darab matricát amit már csak a körmeink formájára kell vágni.
A matricák felhelyezése előtt az alap szürkés színt vittem fel a körmeimre és a még meg nem száradt lakkra helyeztem fel a felaprított matricákat. A végén az egészet színtelen lakkal fixáltam.
Ezzel a módszerrel sokkal kevesebbet kellett takarítanom a kezemet a manikűr elkészülte után. Mivel a szívószállal én csak pacákat tudtam csinálni és nem nagyon akartak összejönni a szép fröccsenések, ahogy másoknál láttam picit csaltam és fogpiszkálóról is csöpögtettem össze-vissza a lakkokat a kívánt kép eléréséig.
Felhasznált lakkok:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...