2014. március 26., szerda

D22 Challenge: D6 Newspaper/Print

Elérkeztünk a 6. feladathoz, ami az újságpapíros körmöket jelenti. Már nagyon vártam, hogy kipróbálhassam ezt a technikát. Szerintem elsőre nem is lett rossz.



Gyógyszertári alkohol híján nagyapám jó kis házi pálinkáját vetettem be. Tudom, tudom szentségtörés, de a szükség törvényt bont :)
Abban biztos voltam, hogy a gyűrűs ujjaimat fogom először csak ezzel a technikával díszíteni. Így már csak a többi ujjamra kerülő díszítést kellett kitalálni. Nem igazán tudtam dönteni, hogy milyen színnel készítem a franciás véget, végül emellett a saját keveréső szürkés-fémes-kékes-zöldes árnyalat mellett döntöttem. Szerintem jól mutat a fehér újságpapíros köröm mellett és a pöttyök csak még jobban feldobták az összképet :)

Felhasznált lakkok:
Végül egy kis montázs, ahogy azt már tőlem megszokhattátok:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...