2014. március 20., csütörtök

Shopping

Csajos napot tartottunk a barátnőmmel és amíg vártam, hogy beérjen a busza beugrottam a DM-be... azt hiszem sejtitek, hogy mi következett ezek után :)

Büszke vagyok magamra mert szinte csak olyasmit vettem, ami tervben is volt (pl "szépségvitamin", mandarinos tusfürdő, kutyasnack) na meg persze pár körömlakkot, de szigorúan az akciós polcról :)

A körmöm elég ramaty állapotban van, ezért úgy döntöttem tartok egy kis vitamin-kúrát haj és köröm táplálási céllal. A hajam szerencsére gyorsan nő és dús is, de ártani úgy gondolom nem fog neki ez a kis extra vitamin. A képen szereplő terméket sokan dícsérték a Krémmánián, az ára is baráti úgyhogy úgy döntöttem adok neki egy esélyt. 799 ft-ba került 60 db, ami két havi adagot jelent.
Lakkokból "csak" 4 jött most velem haza. A fenti képen látható arany-ezüst páros darabja akciósan 199 ft-volt. A márkát ugyan nem ismerem és ennyi pénzpért csodát sem várok, de amilyen gyakran én arany/ezüst lakkra vágyom a körmeimen nem igazán akartam nagyobb mennyiségre vagy drágább lakkra beruházni. Külön tetszik a védőcsomagolás, amit már csak az ezüst kibontása után jutott eszembe lefotózni. Így biztosak lehetünk benne, hogy a boltban nem nyitogatták már százan előttünk a kiszemelt lakk üvegét, ezzel rontva az állagán.

A lenti képen két akciós She Stylezone körömlakk szerepel. Ezeknek 399 ft volt darabja szintén akciósan. "Zöldből" ez volt az utolsó a leértékelt polcon, a pinkből azt hiszem még volt egy üvegcse az enyémen kívül. A többi színben nem volt semmi extra, de ez a két lakk megfogott a különleges effektjével és nem tudtam őket otthagyni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...