2014. március 30., vasárnap

D22 Challenge: D10 Marine Life

Mikor megláttam a címet, rögtön ez a mani ugrott be. Fejben persze jobban nézett ki és a gyűrűs ujjamon vasmacska is volt. Na ezt sajnos nem sikerült szépen felfesteni ezért inkább csillagokkal díszítettem ezt az ujjam, hogy ne legyen nagyon snassz
Nyáron újra el fogom készíteni, remélem már szebb kiadásban mert a csíkok nem lett sajnos tökéletesek most :(

Felhasznált lakkok (ismét bocs a képminőségért valamiért mostanában nem sikerülnek jól ezek a képek)

2 megjegyzés:

  1. Jó lett, szeretem a tengerész stílusú manikat, a Barmy Blue nekem is megvan, imádom :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi :) Nekem ez volt az első, meg is látszik rajta XD Viszont olyan nyárias hangulatom lett tőle, örülök, hogy megcsináltam :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...