2014. március 9., vasárnap

Pöttyös

Hónapok óta megvannak már a pontozóim, de eddig csak egy manikűr készítésénél kerültek elő. Úgy döntöttem, hogy ma leporolom őket és játszom kicsit velük. 

A képeken látható, hogy mi sült ki belőle.
Biztos vagyok benne, hogy jó barátok leszünk és kis gyakorlás után ennél sokkal szebb dolgokat sikerül készítenem a segítségükkel.
A képen látható lakkokat használtam, majdnem ebben a sorrendben. Elsőként felkentem a szokásos köröm erősítőmet, majd erre került két réteg NYC lakk. Ez adja az alapszínt, ami hol zöldesebb, hol kékesebb a fényviszonyoktól függően.
A pontok elkészítésekor a Cairuo lakk volt az első, ezt követte a Rimmel majd a Lovely. A végén a nagy Cairuo pöttyök közepére került egy kisebb világosabb pöttyöcske. Így kicsit bubis hatású a végeredmény szerintem. A sötétkék pöttyök közepére rejtély, hogy került oda az a világos karika, de nem bánom, hogy így sikerült :)
Természetesen BTGN fedést kapott az egész a végén :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...