2014. március 17., hétfő

D22 Challenge - Start


A Pinterestet böngészve találtam pár jópofa körmös kihívást. Bevallom célirányosan ezeket kerestem, mivel nagyon jó módszernek tartom arra, hogy minél több féle technikát megismerjek illetve gyakoroljak. Ráadásul sokszor gondban vagyok, hogy milyen manikűrt válasszak magamnak a következő napra a rengeteg tervben lévő közül. Reméljük ez a probléma megszűnik amint elkezdem a kihívásokat sorban teljesíteni :)

Mivel még soha nem csináltam ilyet, ezért egy közepesen hosszút választottam kezdésnek.Sajnos nem tudom ki indította útjának, de erről van szó:


A kihívás során 22 manikűrt kell elkészíteni. Terveim szerint 2-3 naponta fogom hozni a képeket, hogy dokumentáljam a teljesítést :)

Külön tetszik a 11. feladat ahol nincs megkötve, hogy milyen ünnephez kapcsolódó manikűr készüljön, így igazából az év bármelyik részében neki lehet állni, nem kell például a nyár közepén karácsonyi témájú manikűrön gondolkozni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...