2014. március 28., péntek

Egy kis nosztalgia

Már nagyon ki akartam próbálni a nemrégiben vett egyik S-he lakkommat (S.he Stylezone 170) ezért készítettem a képen látható manikűrt. Mivel a díszítésre nem volt semmilyen ötletem úgy döntöttem nosztalgiázok kicsit és a pár éve nagyon felkapott technikát vettem elő. Régen sok hasonló mintájú műkörmöm volt :)

A lakkot egyébként imádom élőben nagyon szép színe van és az alatt a két nap alatt, amíg viseltem semmi baja nem lett. Nekem ez elég, ennyi idő alatt általában megunok egy-egy mintát :)
Bevallom a kihíváshoz készült manikűrök közül nem mindet viselem élesben is, a túl hivalkodó dolgokat nem szeretem. Ezért a köztes időben gyakran díszítem valamilyen egyszerűbb technikával a körmeimet.

Ti szoktatok még ilyen jellegű díszítést alkalmazni a manikűrjeiteknél?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...