2014. március 28., péntek

D22 Challenge: D8 Water Marble

Ez a technika is teljesen új volt nekem. Nem is lett a szívem csücske, hogy miért azt mindjárt kifejtem bővebben.

Ehhez a feladathoz valami kávés-tejszínes-kapucsinós jellegű manikűrt akartam készíteni. A színek meg is voltak hozzá, de sehogy sem akart olyan lenni a körmömön a kép, amilyet szerettem volna.
Forrás:http://9bytz.com/
A lakk nem terült szépen, ráadásul hiába húzogattam szét az edényben,a körmeinem mindig csak egy nagy sötétbarna paca maradt a végén. Mikor a gyűrűs ujjamra végre sikerült valami nem fullbarna mintát átvinni a a vízről feladtam és a többi körmömet már csak sima lakkozással díszítettem.
Nem szerettem ezt a manikűrt, fél nap után lemostam.

A használt lakkokat elfelejtettem lefotózni, de azért felsorolom őket:
-sötét barna: Rose Nail - Chocolate 36
-bézs: Manhattan - Couture Carnival 02
-fehér: Lovely - Classic Nr25
+ a szokásos Essence alap és fedőlakkjaim

Update: Lehet, hogy csak beképzeltem, de mintha rumos-csoki illatú lett volna a körmöm...Sok lakklemosót "szipuztam" vagy lehet hogy ez a gagyi kis Rose Nail lakk illatosított?? :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...