2014. március 11., kedd

Pasztell csíkok

A korábbi mani után valami lágyabb, melegebb színre vágytam. Ezért esett a választásom most erre a barackos manikűrre. Hogy ne legyen túl egyhangú a mutató ujjamon lilára festettem a körmöm, a gyűrűst pedig celluxszos technikával lila-fehér-barack csíkokkal díszítettem

Első rétegnek egy színtelen lakkot vittem fel a körmeimre. Sajnos az eddig használt körömerősítőm elfogyott, ezt a képen láthatót viszont még alig használtam. 
Második lépésként felvittem egy réteg fehér lakkot a gyűrűs ujjaimra. Ezt további két vékony réteg követte. Amíg vártam a fehér lakk száradását, addig a többi ujjammal foglalkoztam. A mutatóujjamra két réteg lila lakk került. Ez saját keverés, valahol a lila és a szürke között van a színe, ahogy a képeken is látszik. Én lilának hívom :)
A barack színű Manhattan lakkból már 3-4 réteg kellett. Sajnos nem a legjobb a fedése :(
Miután megszáradt a fehér lakk felragasztottam a vékonyra vágott cellux darabokat rá majd felváltva kentem a kimaradt részre a lila és a barack lakkból. Rövid várakozás után lehúztam a celluxot, majd így vártam meg, hogy megszáradjanak a csíkjaim. Végül az összes ujjamra került egy réteg BTGN fedőlakk, ami a fenti képről sajnos lemaradt. 

Azt hiszem még nem volt ilyen, de ezúttal a jobb kezemen jobban tetszik a végeredmény. A balon elbénáztam a cellux felragasztását. A végeredményt elnézve akár szabad kézzel is festhettem volna a csíkokat :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...