2014. március 15., szombat

Március 15

Ez a manikűr már csütörtök este elkészült, de jobbnak láttam a mai napra időzíteni a közzétételét. Nem akartam telibe festeni piros-fehér-zöldre a körmeimet ezért úgy döntöttem kipróbálom ezt a fajta celluxos technikát. Amikor megláttam egy ezzel készült manikűrt, biztos voltam benne, hogy a mai napra ezzel fogom díszíteni a körmömet. Remélem nem csak nekem tetszik a végeredmény :)

Picit előre dolgoztam és egy nappal korábban felfestettem piros, fehér és zöld csíkokat egy cellux tekercsre.
A manikűr készítésekor kiderült hogy a fehér és a piros lakkot egy az egyben le tudom szedni a celluxról, így azt cellux nélkül tettem a körmömre miután méretre vágtam. A zöld sávot a cellux-szal együtt helyeztem fel. Még soha nem dolgoztam ezzel a technikával. Kiváncsi vagyok mennyire lesz tartós. Az elkészítés egyszerűnek egyszerű volt ez tény :)

A zászlóhoz ezeket a lakkokat használtam:
A teljes manikűrhöz először minden körmömre kentem egy réteg körömerősítő lakkot. Ezt követően a gyűrűs ujjamra festettem egy réteg nude lakkot, majd megfestettem a végét az Ágitól kapott lime színű lakkal. Nem vártam meg a  teljes száradást, még félig nedves állapotban felhelyeztem az előre felaprított színes csíkokat. A végén a BTGN fedőlakkal fixáltam (a gyűrűs ujjamra több réteget is felvittem a biztonság kedvéért)
Ezt megismételtem a másik kezemen is természetesen :)
Szerencsére ez a fedőlakk gyorsan kopogósra szárad, így hamar nekiállhattam a többi körmöm kifestésének is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...