2014. március 21., péntek

D22 Challenge: D3 Floral Wallpaper

A kihívás 3. állomása a "floral wallpaper". Sok manikűrt néztem a témában a neten, de valahogy egyik sem tetszett meg, mert ez a stílus annyira nem áll közel hozzám. Nem akartam túlcsicsázni ezért egy egyszerű matricázós megoldás mellett döntöttem:
Gyors manikűrnek terveztem, de sajnos az új Lora lakkom elég lassan száradt meg, még a BTGN fedőlakkal is takarómintás lett másnapra, pedig 3-4 órával lefekvés előtt lakkoztam :-/ Emellett iszonyú büdös is, és elég fura az állaga. Nehéz vele lakkozni. 3 réteg kellett a képeken látható szín eléréséhez. Szóval totál csalódás az egész :(
A gyűrűs ujjamat matricákkal illetve festett fehér pöttyökkel  díszítettem.
 A Lora lakk élőben nagyon szép korallos árnyalat, a képek sajnos nem adják ezt ugyanúgy vissza. Ennyire nem narancsos igazából, talán a lakkokról készült fenti képen hasonlít legjobban az eredeti színre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...