2014. április 29., kedd

33DC : Tape mani (#3)

A mai nap témája a Tape azaz celluxos/ragasztó szalagos manikűr. Bevallom nem a szívem csücske ez a technika. Túl macerásnak találom, bár tény, hogy ha valaki ügyes és precízen vagdossa a ragacsot hozzá, akkor nagyon szép dolgokat lehet vele alkotni :)

Na ez az ami nekem most nem annyira sikerült. Hozzáteszem a képeken látható eredmény már a harmadik verzió, mert az első két nekifutás vállalhatatlan eredményt hozott :)


Régóta ki szerettem volna próbálni ezt a mintát, de sehogy sem tudtam rávenni magam, hogy nekiálljak egyforma vastagságú (vagy inkább vékonyságú) darabokat vagdosni a matricámból. Én ugyanis nem celluxot szoktam ehhez a technikához használni hanem matricás papírt vagy épp régi matricákat. Szerintem sokkal könnyebb úgy méretre vagy formára vágni, hogy nem ragad a vágandó cucc másik fele az emberhez/ollóhoz menetközben :)

Persze sokkal könnyebb lett volna, ha megérkeznek ebayről a díszítő szalagjaim, amiket már másodjára rendeltem meg, de még egyszer sem ért ide :-/ Szerencsére az első alkalommal két hónap után kb visszakaptam a vételárat, de a szalagocskáknak jobban örültem volna. Remélem ez a mostani csomag tényleg meg is fog érkezni :)
Na de nagyon elkalandoztam :) Térjünk vissza a mai manikűrre. Mivel nem volt türelemem több körömhöz, ezért csak a gyűrűs és mutató ujjamat díszítettem a szalagos módszerrel, ehhez a NYC Blue Sky és egy She lakkot használtam.
A mutató és kisujjamra a Lovely Baltic Sand lakkja került, a hüvelykujjamra pedig a gyűrűs- és középsőujjaknál használt lakkokból festettem egy átmenetet. Sajnos ezt a körmömet sikerült ma elég csúnyán beszakítanom, ezért tövig le kellett vágnom. Azt hiszem egy darabig csak a másik négy ujjamat fogom mutogatni itt :)

Mivel fairyland blogja a napokban megszűnt és emailben sem tudtam felvenni vele a kapcsolatot kicsit izgultam, hogy mi lesz a kihívással és hogyan fogok inlinkz kódokhoz jutni, de szerencsére Szilvinek köszönhetően ez is megoldódott :) Köszi-köszi :)

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...